Julkonserter & snö

Tja! Igår hade vi julkonserter, vi har ju inte luciatema längre eftersom vi är åttor, utan vi har jultema istället på konserterna i domkyrkan ;) Det gick faktist bra på koserterna :) Förutom att Carolina skrämde mig rejält när hon svimma (stackare) typ på mej under andra konserten ;s

Imorse gick jag upp kl kvart över fem! För vi skulle vara på Arla halv sju, usch vad trött man var. Sen till domkyrkan för att göra en till konsert, sen till Folktandvården & lussa där. Vi fick en påse med en tandborste,tandkräm,reflex & 3 skumtomtar där haha x) Sen sluta vi, kl va då halv elva ;D Så sen gick vi på stan, käka på Nancy's & gick på stan (; Sen hem & sen till dansen. Vi skulle ju först åka till Bränna Krut i Motala & uppträda där, men pga vädret blev det inställt :(

Ja såhär såg man ut på konserterna(;
Såhär såg Frida ut <3
Haha lussning på Arla
Haha, ily Lisa<3
Malin&Anna på ett luciatåg i onsdags<3

Ikväll blir det väl att se på Idolfinalen & mysa :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är söt!<3

2008-12-13 @ 16:55:21
URL: http://maaajja.blogg.se/
Postat av: Lisa

Meee guuh vilken bild!! fan för at du la ut den :P ily too <'33

2008-12-17 @ 20:59:34
Postat av: Anonym

Hej. Jag heter Wictoria Lind & kallar mig för "Linköpings mest hatade människa"

och antagligen så är jag det men försöker därför att ändra uppfattningen om mig

till en mer positiv inställning. Just nu är det frågestund på min blogg och du

kan fråga på om allt mellan himmel &jord, jag svarar på ALLA frågor! Skulle också

uppskatta om du tipsade mig om någon tävling du har eller länkade mig. Ha en riktig god jul/ Wictoria



http://wickipedia.blogg.se

2008-12-17 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0