Lördag Kväll

Tjiaao! Sov i bilen ända till Nkpg, dt va nice, är så trött ^^ Sen i Nkpg så stanna vi för mamma,pappa&alex skulle in på Media Markt, men ja satt kvar i bilen. Sen skulle dom in på Bauhaus också, då hängde jag med in & käkade ;P Sen åkte vi hem, jag bytte snabbt om & fick skjuts till stan :) På Gyllenfiket mötte jag upp Cajsa&Ebba <3 Alice&Lollo var där också ;P Tog en chokladboll & en chai latte, gottgott! Vi snackade&fikade lite, mysmys<3 Ikväll får jag se vad jag gör, ska kanske vara barnvakt åt Marcus&Matildas barn (grannarna) för Marcus fyller år & de vill gå ut & äta, då passar jag barnen, fast 2 av dom ska sova & 2 st får leka med alex or something^^ Så jag behöver bara vara där & så kan ja typ låna en data & chatta typ ;P Men vi får se om dt blir så :P



Min nya Mouli-tröja som jag köpte igår när vi va på Nacka Forum :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va söt du var! skitsnygg tröja också (:

2008-12-29 @ 12:35:12
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/
Postat av: fanny

Gullet!

fin blogg :)

2008-12-29 @ 21:41:35
URL: http://fannypalmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0