13-22 dec (;

Har inte skrivit på länge... Men här kmr en sammanfattning av förra veckan, som var sista skolveckan, för nu äre ju loov ;D
Lördagen, 13 dec åkte jag,frida,lisa&malin först hem till anna & fixade oss :) Sen åkte vi till einar&petter, där va oliver,oskar,filip&fredrik också. Vi käkade, såg på film (Final Call), hade julklappshassard m.m. Skitkul vare iaf! :)

 Lisa hos Anna<3  Malin hos Einar&Petter<3

söndagen, 14 dec va det KM, tyvärr min sista tävling. Jag har ju nu slutat för jag har inte tid :( Vi kom typ 4 & vann bästa hejarklackstävlingen ;D Sen va dt julavslutning med fika & så, sen ett stort kramkalas hih :) 

 T1<3

Måndagen var vanlig skoldag, på kvällen va jag på hockey. Jävla lulebor, vi förlora med 3-6 :O

 Hockeyn

Tisdagen var vanlig skoldag, efter skolan tränade jag & cajsa på våran dans. På kvällen kom farmor&farfar, vi bytte lite julklappar & fika ;P

 På 8MA1s svenne<3

Onsdagen var också vanlig skoldag, efter skolan vare dansuppvisning för föräldrar :) All ledig tid tränade jag&cajsa på våran dans.

 På dansen<3

I torsdags så städade vi först, sen såg vi på Mamma Mia i aulan :) På kvällen sov jag hos Cajsa, 99% av tiden tränade vi våran dans haha ;)

 Innan Mamma Mia<3  Hemma hos Cajsa^^<3

fredagen gick vi upp kvart i sex, för vi skulle va på skolan halv åtta ;o Vi va ju med & dansade på julavslutningen så vi va skitnervösa ;s Men jag tyckte det gick bra sen ändå :) Va iaf skitkul! Sen gick vi till klassrummen & fikade lite. Sen drog vi till stan & så blev dt fika på Steve's med lite folk :) Sen droppa dom av en i taget ^^ Tillslut vare jag,frida,oliver&oskar kvar, vi gick & snacka lite & så, kulkul :) Sen käka jag & Frida på Donken, sen tog vi bussen hem till mej, kulmeddig<3
Asbra första dag på jullovet ;D<3



 Lisa på Steve's<3

Nu är vi på lördagen, 20 dec, då jag slappade. Sen på kvällen kom Lisa&Annika hem till mej :) Sen åkte vi till laserdome, där vi mötte upp frida, malin, oliver, oskar, filip, fredrik, petter, einar&joel :) Skitkul! Sen drog ngra av oss hem till mej & kollade på film & snackade & lite sånt :) Kulkul kväll! :)<3

I söndags slappade jag & gick lite på stan:P

Idag har jag också slappat, kollat på alex kung fu avslutning & slagit in lite paket ;) Har också lagt in bilderna från London på bdb, kolla&kommentera (A)

 Alex kung fu avslutning ^^

Bara 2 dagar kvar till jul ;D    xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gud ja ser ju fan vinögd ut på fottot på steves! xD hahah! :) puss<33

2008-12-23 @ 21:04:36
Postat av: Erik

Hah jag va också på den hockeymatchen.

2008-12-25 @ 19:15:15
URL: http://aariktennis.blogg.se/
Postat av: Cajsaa<33

hahah xD. maja gillar INTE bilden på oss ;P. Kolla min blogg ;D<333

2008-12-26 @ 14:00:28
URL: http://baraacajsa.clogg,se
Postat av: Maja

Sofia, ja sa åt dig att INTE ladda upp bilden där ja är me ;O , så TABORT !

2008-12-26 @ 21:14:05
Postat av: Maj

fan va duktiga!

2008-12-27 @ 00:23:05
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0