Fredag kväll

Hejhej! har typ fått tbx internet nu, iaf på mammas dator & så, men min är dt typ ngt fel på så pappa ska ta md den till jobbet på måndag. Discot är nästa fredag så ja missar dt inte btw ^^

Dagen har varit rolig:) Skola först, helt ok. Sen snackade jag, Malin & Lisa lite md Asse efter skolan ;P Sen gick vi till Coffeehouse by George & fikade, tog kladdkaka, gött! Sen drog Malin efter ett tag. Så satt jag o Lisa kvar tills 5, hade jättemysigt md dig hun :)<3 Sen gick jag till dansen, hade glömt byxor, men Cajsa kunde ta md ett extra par, tack Cajsa! Kul md dans :) Sen åkte ja hem & duschade & käkade & nu sitter jag här ;)

Mst bara säga att jag finns här för dig Malin Halin!<3 Hatar att se dig såhär gumman :(
(Försök inte fråga om vad som hänt, kmr ändå inte säga...)


Puss


Kommentarer
Postat av: Liiisa!

Malin whooo?? puss på dej mee gmn! <3<3

2008-11-07 @ 22:17:07
Postat av: Maja (svar)

Joo, dt va asmyys (:

Jag älskar dig sofia, evigt (:<3

2008-11-09 @ 11:02:22
URL: http://maaajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0