Plugg, plugg bara plugg...

Hej! Ni har sett min överskrift, igår va ja tvungen att hoppa gymnastiken för att plugga, idag med :/ Vi har hemkunskap till imorron, matte till fredag, spanska till fredag & biologiprov på fredag. Men ja hann i alla fall att gå på dansen idag :) & imorron måste jag gå på dansen, för vi har uppvisning nästa vecka på nya munken :) ;s På fredag är det disco! :) & på söndag eftermiddag åker jag & mamma till nyköping för på måndag morgon går planet till London! :D
Längar;)<3

Nu ska jag se Grey's Anatomy :) Pussar

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! vi hade lite lika blogg överskrift xD

& ja lovar .. ja har inte läst dehär inlägget förenst nu x)<3

2008-11-13 @ 12:29:50
URL: http://maaajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0