Torsdag&Fredag

T
Började med hemkunskap, vi gjorde hasselbackspotatis, stekt kött, svampsås & äppelkräm, göttgött! ;P Musik,lunch & sen svenska, skrev klart musikuppgiften, gick väl rätt bra, hoppas jag ;s Sen idrott, fick reda på att vi hade kört gymnastik/redskap på måndagen då jag var borta, blev lite sur då ;( men vi körde badminton, det var kul :) Sen hade vi so & sen slutade vi. Efter skolan gick jag hem ett kort tag & fick sen skjuts till Nya Munken vid halv 5. Vi skulle ha dansföreställning :D Först rep, sen vänta läänge, sen föreställning! Gick faktist bra :) Sen hem vid 9 & göra läxorna klart :/

 Haha Olivia,Cajsa&jag är coolast ofc ;)

F
Engelska,matte,spanska,sv & sen lunch. Jag & Frida gick till ICA (& köpte en drika, men sofia var...haha,FLAMS fattar xp), där köpte vi choklad & en 1,5 liters Fanta ;) Sen mentorstid & no, fick tillbaks biologiprovet, fick vg (2 poäng från mvg) så är väl nöjd :P Efter skolan satt jag, Lisa & Frida & snackade & sen drog vi till stan & kollade lite ;P<3 Sen vare dans kvart i 5, kulkul :) Hem & käka m.m. Kollade vem som åkte ut på Idol & lite av Fredag Hela Veckan ;P Jag & Lisa satt & webba lite också, mkt kul haha ^^<3

F-V-

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0