Torsdag+Helg

Torsdag
Slappaste HK ever ;) vi hade ingen lärare, så vi bakade smulpaj & fick värsta långa rasten, naajs! Efter skolan hem till Cajsa&fika lite, sen plugga ;/ sen var dt dans, sista innan uppvisningen nästa torsdag :);S

Fredag
Skolan var ok :) förutom biologiprovet + det oförberädda spanskaprovet ;o efter skolan var jag & cajsa m.m. på stan & kolla lite & köpte munkar ;) Sen lite innan 3 träffade Cajsa&jag Ebba&Malin utanför Sagateatern för att se på en dansföreställning, den va bra men lite konstig ;) Sen åkte vi hem till mej & packade lite saker, sen åkte vi till dansen :D Sen hem till Cajsa & käkade & gjorde oss i ordning för att sen dra till skoldiscot/maskeraden! :) Många var bra utklädda, men vi va lite tråkiga & pallade inte dt höhö ;P Men riktigt kul disco! (:

Lördag
Vaknade halv 11 & käkade frukost, slappade under dagen. Sen kvart i 5 mötte jag upp Lollo&Maja, vi tog en promenad runt stan, mysigt :)<3 Sen gick ja hem till farmor&farfar, efter 10 min kom mamma,pappa&alex också, vi skulle käka middag hos dom, dt var gott! ;P Sen hemma såg vi Mamma Mia, den va bra! :)

Söndag
Träning på morgonen:D längtat efter att träna faktist, eftersom ja inte var i tisdags eller onsdags ;/ Kommit hem & käkat,duschat&fixat lite, ska packa idag också! :D Vid 5 åker jag&mamma till nyköping, för imorron bitti kl 20 i 7 går planet från Skavsta till London!! :D Ska shoppa loss,käka gott, se på musikal & ha det bäst ;)

Kmr försöka få tag i ngn dator från London & blogga lite, annars skriver jag allt när jag kmr hem,
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0