Felice <3

Igår åkte jag till Felice vid 3 kanske :) Vi körde dansmatta & Buzz tills dt var middag ;) På Buzz vann jag två vattenskotrar & Felice vann en haj & en livstidsförbrukning av bönor ahahah xD (Felice fattar) Till middag blev dt kyckling & ris, asgott! Sen gick vi & hyrde film & köpte popcorn & dricka ;P Innan filmen såg vi Grey's Anatomy :D Sen poppade vi popcornen & fixade allt :) Vi såg på The Hottie & The Nottie med Paris Hilton, lite knäpp men men x) Sen snackade vi ett tag & somnade tillslut.

Vaknade vid halv elva men gick upp 11. Bakade scones till frukost & drack te till, fett gott ;) Sen spelade vi Buzz i 3 tim ;o ^^ Sen typ fixade vi oss i orning & jag packade ihop lite. Runt halv 4 spelade vi lite Yatzi tills mamma kom & hämstade mej ;P Alltid kul med dig Felice :)<333

När vi kom hem hade Alex&pappa bokat Laserdome haha, så vid 6 va vi där & spelade, alltid kul md Laserdome ;) Sen käkade vi på Stångebros Gatukök. Nu ska jag se på film :) Puss

Lite för svårt Felice? xD (hon fattar)
Buzz&Kladdkaka
Film
Te&Scones
 

Kommentarer
Postat av: felice

Hahah jag fattar xD

Alltid roligt med dig fiia !<333

2008-10-31 @ 00:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0