Överfallna av handdockor x)<3

Hejhej! Kl 10 i ett mötte jag Frida (Danielsson, Germundsson är ju i egypten) :)<3 Vi gick runt på stan & kollade olika affärer, sen gick vi till Coffeehouse by George & fikade. Båda tog kladdkaka&cola, gött! Sen gick vi till Face & så köpte jag upp mitt presentkort, sen gick vi i fler affärer ;P Sen träffade vi Angelica & snackade med henne :) Sen skrämde några folk ihjäl oss med handdockor med stora huven, typ figurer från Mupparna XD Dom skulle typ ha ngn show på Konsert&Kongress & gjorde df reklam & gick runt i Gränden & skrämde vettet ur folk haha ^^ Dessutom stog i ju mitt i Gränden & han med den största dockan skrek så alla stannade & kollade på honom & oss, eftersom han snacka med oss ;o ^^ Frida blev kompis med dom hahaha x) Sen gick vi vidare till FirstAid, där va vi ganska länge, hittade snygga & hrm...inte så snygga jackor ;) Sen gick vi till Hemköp x) sen tbx till Gränden, dt va nog fjärde gången hehe xp Sen gick vi till Donken & käka lite, sen gick vi åt olika håll ;/ Men kul på stan vare! :)<3

 
 



Kommentarer
Postat av: wiictoria

jag tyckte väl att bildne liknade frida. visste bara nte att ni två var vänner:)

2008-11-01 @ 14:38:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: friiiiiida

hahaha fett kul var det juh och dem blev juh mina nya bästa vänner :P om jah bara kunde sluta garva asså :D detta gör vi om någon da ;)<33

2008-11-01 @ 20:44:32
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0